BMW X5 40e, Seria 2 Active Tourer 220xe si acum si 330e va fi disponibil

P90194398_highResDupă ce au lansat primele două modele plug-in hybrid (X5 40e şi 220xe) şi au venit şi în România cu modelele i3 şi i8, BMW continuă politica de promovare a transportului verde. Noul 330e plug-in hybrid este disponibil de la 36650 Euro fără TVA, preţ ce este comparabil cu versiunea pe benzină 330i (34450 Euro fără TVA) cu aceeaşi putere totală de 185 kW/ 252 CP. Diferenţa de 2000 de Euro fiind reprezentată de echiparea standard suplimentară la model hibrid: cutia automată Steptronic, bordul cu conţinut extins şi pachetul compartiment de depozitare, toate cu o valoare totală de 2079,84 Euro fără TVA). Vestea bună este că deja este disponibil pentru comenzi şi va debuta pe piaţă în luna martie a anului următor, odată cu BMW Seria 2 Active Tourer 220xe.

P90194646_highRes

Componentele eDrive, disponibile iniţial doar pe modelele BMW i, sunt acum integrate şi în cadrul modelelor plug-in hybrid dezvoltate de către bavarezi. Practic ce înseamnă tehnologia eDrive? Aceasta este compusă din motorul electric, acumulatorul litiu-ion de înaltă tensiune şi modalitatea de gestiune a puterii. Pe baza strategiei eBoost prezentă pe toate modelele enunţate mai sus, aceasta oferă o livrare superioară a puterii prin armonizarea celor două propulsoare prezente şi ridică tehnologia BMW TwinPower Turbo la un nou nivel, contribuind la plăcerea condusului specifică mărcii, indiferent de condiţii.

P90194629_highRes

Şi cum cuvintele de laudă pentru Bayerische Motoren Werke nu se pot termina niciodată, vă las în continuare în compania caracteristicilor noului BMW 330e, cine ştie, poate vă conving ele să mergeţi într-un showroom la anul şi să testaţi modelul.

  • Un electromotor BMW eDrive şi un motor termic cu patru cilindri sunt combinate pentru a produce performanţe deosebite şi plăcerea condusului pentru care marca este renumită.
  • Un mod pur electric permite condus cu emisii locale zero, care este ideal pentru traficul urban şi pentru navete.
  • Motorul termic cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, dezvoltă 135 kW/184 CP. Electromotorul dezvoltă 65 kW/88 CP. Puterea sistemului: 185 kW/252 CP, cuplu maxim: 420 Nm (consum mediu mixt: 2,1-1,9 l/100 km; emisii CO2: 49-44 g/km)*.
  • BMW eDrive oferă un cuplu constant de 100 Nm şi poate furniza un impuls scurt de până la 250 Nm.
  • Acceleraţia de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde, viteză maximă: 225 km/h.
  • Viteză maximă în regim electric: 120 km/h.
  • Autonomie în regim electric: până la 40 de kilometri.
  • Autonomie în condiţii de condus cotidian: până la 600 de kilometri.
  • Capacitatea acumulatorului de înaltă tensiune: 7,6 kWh.
  • Acumulatorul de înaltă tensiune poate fi încărcat de la zero în aproximativ trei ore şi 15 minute de la o sursă casnică prin utilizarea cablului standard furnizat; realimentare mai rapidă (două ore şi 15 minute) şi mai convenabilă este posibilă prin BMW 360° ELECTRIC (include BMW i Wallbox); serviciul de mobilitate ChargeNow permite localizarea şi utilizarea rapidă şi simplă a staţiilor publice de încărcare.
  • Combinaţia între tracţiunea spate şi distribuţia echilibrată a maselor asigură dinamica specifică BMW, în combinaţie cu o mobilitate eficientă şi o autonomie mare de funcţionare.
  • Electromotorul este amplasat în faţa transmisiei Steptronic cu opt trepte (echiparea standard), aşa că rapoartele transmisiei pot fi utilizate şi când automobilul rulează în modul pur electric.
  • Portbagajul practic oferă o capacitate utilizabilă de 370 de litri şi o facilitate de încărcare completă, în ciuda adăugării unui sistem de propulsie electrică.