Citroen continuă ofensiva în teritoriul premium: DS4 și DS4 Crossback revitalizează oferta francezilor în segmentul compact

CL 15.063.005Mișcarea francezilor de la Citroen, de a scinda gama în două branduri, cel de volum – Citroen și cel premium – DS, s-ar putea dovedi în timp a fi una din manevrele care să aducă brandul din Hexagon pe un nou tărâm fertil – acela al vânzărilor constant în creștere. Până atunci, strategia trebuie susținută constant cu modele noi sau facelift-uri, precum și upgrade-uri constante de tehnologie și materiale de calitate.

Pentru că Salonul Auto de la Frankfurt se apropie rapid, oficialii DS au comunicat prezența pe sol teuton a două versiuni de caroserie pentru modelul DS4, precum și a facelift-ului aferent acestui model.

CL 15.063.008Astfel, după mai bine de 115.000 exemplare comercializate de la debut, DS4 se scindează în două versiuni de caroserie – DS4, un sedan avangardist, specific francezilor și DS4 Crossback, versiunea crossover a modelului.

Ambele modele vor beneficia de tot ce are mai bun de oferit marca DS – aspect avangardist, cu linii armonios plasate de-a lungul caroseriei, tehnologie de înaltă clasă (atât la interior, cât și sub capotă), precum și un caracter aparte, distins datorită materialelor alese pentru a rafina ambianța interioară.

CL 15.064.003Ulterior prezentării oficiale din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, cele două modele vor fi disponibile pentru comandă în Europa începând cu luna noiembrie a acestui an.

CL 15.064.002

#casăștiți

Marca DS
Născută la Paris, marca franţuzească DS a fost înfiinţată oficial la 1 iunie 2014. Principalul obiectiv: acela de a reînvia gama premium în industria automobilistică din Franţa. Inspirată din înalta expertiză franţuzească, DS duce mai departe valorile inovaţiei şi unicităţii mostenite de la primul DS lansat în anul 1955. Concepută pentru acei clienţi dornici să se afirme, gama DS include acum DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* şi DS 6*. Gama propune autovehicule care se disting prin stilul aparte, rafinamentul în cele mai mici detalii, materialele nobile şi tehnologiile inovatoare, precum ansamblul de propulsie hibrid diesel Hybrid4, ce echipează modelul DS 5. Disponibilă în Europa în magazinele DS sau la standurile de prezentare dedicate, din cadrul reţelei CITROËN, DS deţine şi propria reţea de puncte de vânzare în China. DS reprezintă astfel, pentru clienţii săi, o experienţă a mărcii care depăşeşte produsul în sine, graţie ofertei exclusive de servicii premium, în special prin intermediul clubului DS PRIVILÈGE. Până acum marca înregistrează un număr de 500.000 unităţi vândute de la lansare.

www.driveDS.com

*Comercializate exclusiv în China.