Dacia depăşeşte încă un record. 3.500.000 de unităţi vândute!

Dacia_73436_global_en

Pe data de 6 noiembrie 2015 Denis Le Vot, reprezentant Dacia pentru vânzări şi marketing pe Europa, i-a înmânat lui Jody Panov cheile de la maşina cu numărul 3.500.000 ce a fost fabricată de către Dacia, după reînvierea brand-ului din 2004. Jody, o soţie şi mamă a doi copii este acum fericita posesoare a unei Dacia Sandero Stepway, prima maşină nouă cumpărată de aceasta. Înmânarea cheilor a avut loc la o reprezentanţă Dacia din Mill Lane, o suburbie a Londrei.

În timpul unei excursii în Turcia, părinţii lui Jody au văzut multe modele de Dacia pe şosele şi i-au sugerat fiicei lor să se intereseze despre această marcă deoarece “păreau a fi maşini bune”. Pe deasupra, design-ul modelului Sandero Stepway a fost cel care a atras-o cel mai mult pe Jody atunci când a vizitat showroom-ul, iar în cele din urmă a comandat acest model.

“Astăzi înmânăm cheia maşinii cu numărul 3.500.000 şi sunt extrem de încântat să fac acest lucru în Marea Britanie, unde brand-ul a fost lansat în anul 2013”, a spus Denis Le Vot (Groupe Renault SVP Sales & Marketing for Europe G9). “Atingând această piatră de hotar, de 3.500.000 de clienţi, Dacia confirmă succesul mulţumită unei promisiuni simple şi clare care satisface perfect aşteptările clienţilor care caută maşini sigure, fiabile cu un design modern şi servicii accesibile” a mai completat acesta.

În aproximativ 10 ani, Dacia a vândut peste 3.500.000 de vehicule în Europa şi bazinul mediteranean. La doi ani după reînnoirea completă a gamei, brandul continuă să se dezvolte, astfel încât în prima jumătate a anului 2015, vânzările Dacia au crescut cu 10.1%, atingând un număr de 290.024 de vehicule.

În Europa, vânzările au crescut cu 5.5% în prima jumătate a anului, până la 205.436 de unităţi. În Franţa, Dacia îşi menţine poziţia pe locul 5 în topul vehiculelor de pasageri, cu un procent de 5.3 cotă de piaţă.

Din cele 44 de ţări care comercializează brand-ul Dacia, în 19 dintre ele s-au înregistrat recorduri de vânzări în primele şase luni ale lui 2015.

Dincolo de succesul comercial, Dacia a demonstrat că poate apropia clienţii. În multe ţări, posesorii de Dacia se adună să-şi împărtăşească experienţele, în spiritul a trei valori comune: gândiri extinse, simplitate şi generozitate.

Mii de clienţi s-au adunat la evenimente organizate în mai multe ţări, arătându-şi devotamentul pentru brand. În Franţa, 11.000 de oameni au participat la Dacia’s Big Birthday Celebration, câte 6.000 de oameni s-au adunat în Cehia sau Danemarca iar în Germania s-au strâns peste 3.000 de fani pentru un picnic uriaş. Şi pentru a celebra aniversarea de 10 ani a brand-ului în Maroc, un concert al star-ului internaţional Khaled, a strâns 4.500 de persoane în public şi şi alte sute de mii în faţa televizoarelor.

Astfel de întâlniri şi evenimente cresc tot mai mult în popularitate şi permit posesorilor să strângă prietenii de durată între ei şi în acelaşi timp şi cu brand-ul.

Pe Facebook, Dacia a strâns aproximativ 2.8 milioane de fani în aproape 5 ani.