Despre

Despre auto23.ro

 

 

 

 

Noi, echipa auto23.ro, am pornit inițial cu următoarea premiză:

„Judecăm totul ca la 23 de ani. Un site dedicat în totalitate automobilelor portrivite tinerilor șoferi”.

 

 

Este deja trecut mai bine de un an de la primul testdrive în formatul auto23.ro și… ne-am dat seama că s-a instalat o schimbare. Am devenit mai maturi, mai echilibrați, mai închegați. Judecăm în continuare totul bazat pe nevoia tinerilor de a cunoaște autovehiculele în funție de cerințele lor, însă dorim să devenim și un sprijin pentru majoritatea șoferilor din România. Am făcut teste cu mașini care trec de pragul de 50.000 €, așadar într-un fel ne-am încălcat promisiunea de a avea ”un site dedicat în totalitate automobilelor potrivite tinerilor șoferi”.

 

 

De aceea v-am pregătit această nouă experiență: un auto23.ro cu… facelift. Interfața este schimbată pentru mai mult confort și accesibilitate. Acum ne puteți accesa inclusiv de pe tablete/telefoane.

 

 

Vă invităm să ne cunoașteți mai bine prin descrierile mai jos și, bine-nțeles, prin materialele publicate. Vă dorim vizionare plăcută!

 

 

 

 

ECHIPA auto23.ro:

 

Tineri, efervescenți, încă în a doua decadă a vieții. Așa ne putem caracteriza. Sunt multe de spus despre noi, însă cititorii noștri mai vechi ne cunosc cel mai bine din materialele publicate. Totuși, pentru a avea o imagine ceva mai… umană, mai jos aveți câteva scurte descrieri și câte o fotografie emblematică. Nu, nu suntem pasionați doar de arderea… petrolului.

 

Inițiatori proiect: Irinel Marghioala-Andrei, Bogdan David, Alexandru Nicușor Matei

 

 

 

Irinel Marghioala-Andrei

irinelCONTACTEAZĂ-L

Este student al Universității de Medicină și Farmacie “Carol Davila” București și aparent nu are nicio legătură cu industria auto. Cu excepția unei istorii lungi alături de automobile și măruntaiele acestora, tatăl său fiind mecanic auto. Practic, a copilarit printre mașini, motoare, piese auto și ustensile. Pasiunea pentru condus este moștenită tot de la tatăl său, gena automobilismului fiind una cu transmitere autosomal dominantă în familie.
Primul său proiect legat de industria auto a fost blogul Yry’s Automotive, care mai târziu s-a transformat în auto23.ro. În prezent ocupă funcția de editor al secțiunii Auto a site-ului de știri Adevărul.ro și cea de redactor-șef pentru mai micul auto23.ro, pe care speră să-l extindă cu ajutorul dumneavoastră.

 

Notă personală: își dorește foarte mult să pună bazele unui atelier de restaurări auto, pentru a reda gloria de odinioară multiplelor mașini speciale ce ruginesc pe străzile din România.

 

 

 

 

 

Bogdan David

bogdanCONTACTEAZĂ-L

Student în anul 6 la facultatea de Medicina a UMF Carol Davila Bucureşti, şi-a dorit de mic să fie neurochirurg şi pilot de raliu. Dupa ce toată lumea i-a spus că e imposibil, s-a ghidat în viaţa dupã expresia “să mori tu? Am să-ţi demonstrez contrariul!”. În consecinţă, momentan lucrează la ambele pasiuni. Dintre cei din Auto23, el este cel care crede că tracţiunea faţă e lucrarea lui Satan, iar maşina nu a fost condusã până când nu a fost dusã la limită (noroc cu şefu’ Irinel care-l temperează din când în când… ) . De gura altora a devenit şi purtător de carnet categoria A.

 

Notă personală: nu bea, nu fumeazã, deci e numai bun pentru statutul de donator de organe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alexandru Nicușor Matei

AlexandruCONTACTEAZĂ-L

Profesează ca fotograf și fotojurnalist liber-profesionist și este licențiat în Jurnalism (Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării). Este pasionat de orice ține de IT, aparatură foto/video și artă. S-a format ca fotojurnalist colaborând cu diferite publicații naționale și internaționale, iar în prezent este fotograf al auto23.ro si colaborator cu site-ul de știri adevarul.ro. A învățat și a evoluat rapid datorită abordării deschise, încercând aproape orice domeniu foto: fotojurnalism, fotografia auto, de modă, de eveniment, fotografia culinară etc. Virusul pentru motoare i-a fost injectat de către unul dintre inițiatorii proiectului auto23.ro, Irinel Marghioală. Plănuiește să devină expertul în vehicule offroad.

 

Notă personală: se mândrește cu faptul că deși nu are permis de conducere, s-a plimbat în mai multe mașini (în partea dreaptă) decât majoritatea șoferilor „profesioniști” din România.