LIVING THE PORSCHE – Un manifesto așa cum ar trebui să fie, cu oameni, mașini și povești

Screen-Shot-2014-04-21-at-11.25.16-am-1024x424Pe lumea asta există mărci auto și mărci auto. Diferența dintre ele o face cultul automobilului, care, de-a lungul timpului, a reușit să construiască sub marcă, respectiv modelul enigmatic, un soclu invizibil, însă palpabil în sufletul fanilor. Practic, mărcile respective reușesc să adune pasionații mai ceva decât o fac firimiturile celei mai dulci prajituri sutelor/miilor de furnici dintr-un mușuroi.

O astfel de marcă auto este Porsche, care a reușit să se impună nu doar prin calitatea mașinilor produse și a rezultatelor în motorsport, dar și a șoferilor care cumpără și întrețin mașinile originare din Stuttgart. Drept dovada, Porsche este brandul auto care are pe stradă cel mai mare procent de automobile din numărul total produse. Ever! (a se citi cu aceeași intonație pe care o folosește Clarkson când spune: “In the wooooorld!”)

În speranța că micul meu intro v-a convins să urmăriți fan-based Manifesto-ul Porsche de mai jos, mă retrag în glorie și vă las video-ul la dispoziție. Have fun!