Lovitură la bambus pentru Fiat Panda

1941960-4e-fiat-panda

După cum era de așteptat, toate eforturile lui Marchionne de a ridica și consolida poziția Chrysler pe piața din Statele Unite ale Americii au săpat adânc în strategia pe termen scurt și mediu a italienilor de la Fiat. Rezultatele sunt cât se poate de clare: Ferrari și-a pierdut CEO-ul care a ridicat brandul în era post-Enzo, iar vânzările Fiat sunt din ce în ce mai slabe; Lancia a dispărut, iar momentan, Alfa Romeo se ține într-un fir de ață.

Mai nou, una din uzinele Fiat din Italia, responsabilă de producția microcitadinei Panda, va lua o pauză de peste o săptămână din cauza cererii foarte scăzute pe plan european. Dincolo de această manevră destul de tristă și dincolo de faptul că toate uzinele Fiat din Italia muncesc mai ceva ca responsabilii de asfaltări din România, oficialii mărcii susțin că investițiile masive din următorii ani vor pune pe picioare concernul FCA până în 2018.

Yeah, right!