Masuri de criza

Considerand criza actuala, ne-am astepta ca Dacia sa mentina masurile de criza. Iata ca desi uzinele pitestene apartin de Renault, ceea ce ar insemna ca ar trebui sa primim ajutor din partea guvernantilor din Romania si Franta, situatia este total diferita. Masura anti-criza adoptata de cancelarul Angela Merkel in Germania, si anume introducerea unei prime de casare de 2500 de euro tocmai a revigorat uzinele Dacia. Se pare ca nemtilor li se pare la indemana sa achizitioneze un Sandero sau un Logan, prima de casare fiind aproximativ un sfert de masina. Se poate spune ca alt soc al crizei economice pentru Dacia este faptul ca au fost prinsi nepregatiti pentru cererea imensa de masini pe piata din Germania. Fiindca stocul era foarte mic, romanii au fost nevoiti sa transporte in Germania masini din stocurile din Romania si Rusia. Alta problema este cea a personalului, pentru ca managerii au fost nevoiti sa angajeze studenti pentru a se asigura de buna primire a clientilor. Asadar vesti bune!
Atat de bune incat uzinele Dacia nu numai ca vor lucra din nou, dar productivitatea lor va creste si vor aloca pentru productie trei sambete consecutive pentru a face faca cererilor prognozate.
In timp ce in vremurile bune ale economiei mondiale, romanii se delectau cu masini premium din Germania cum ar fi Audi, Mercedes-Benz sau BMW, in timp de criza nemtii aleg Dacia. Daca stam sa ne gandim, este oarecum normal, dat fiind grija nemtilor la detalii si atentia lor pentru valori. Ei aleg raportul calitate / pret cel mai avantajos. Din fericire pentru noi, cred ca numarul 1 din acest punct de vedere este automobilul Dacia.
Dupa ce am umplut seifurile celor de la Renault in vremuri bune, iata ca si in vremuri grele sprijinim concernul francez.

Cele spuse mai sus vin ca o apreciere pentru masurile rapide luate de conducatorii Renault si Dacia. Insa o mare obiectie vine in urma anuntului k modelele Sandero F1 si Logan F1 nu se vor vinde la noi, ci doar la brazilieni.
Mi se pare o masura absolut aiurea, dar cred ca in spatele acesteia se afla frica francezilor ca modelul sport (Clio RS) sa nu piarda teren. Pacat!
Pentru ca dupa parerea mea, masinile, dotate cu un motor 1,6 de 133 CP ar fi o solutie extraordinara pentru piata sportivelor mici. Ramane doar sa ne rugam in continuare ca francezii sa revina asupra deciziei.