Noul Volvo XC90, 24.000 de comenzi de la începutul anului

778883lÎncă de la lansarea noului Volvo XC90, așteptările privind numărul de comenzi au fost mari, ținând cont de recenziile inițiale foarte bune pe care le-a avut modelul. În plus, XC90 este și prima mașină dezvoltată pe platforma proprie Volvo denumită Scalable Product Architecture (SPA), așa că nu prea are voie să facă pași greșiți.

În primele patru luni ale anului, Volvo a primit circa 24.000 de precomenzi pentru noul XC90, ceea ce nu e rău deloc. Totodată, și celelalte modele se descurcă foarte bine, iar vânzările XC60 și XC70 au crescut cu 17%, respectiv 23%, în primul trimestru din 2015.

La nivel global, Volvo a raportat 107.721 de modele vândute în această perioadă, cu creșteri atât în Europa, cât și pe piața din Statele Unite ale Americii. În plus, Alain Visser, vicepreședinte senior la Volvo Cars, a declarat că se așteaptă la vânzări record la sfârșitul lui 2015.

În România, prețul de pornire pentru XC90 este de 55.882 euro cu TVA inclus pentru varianta D5 AWD, respectiv 59.976 euro și 79.465 euro pentru versiunile T6 AWD și T8 TwinEngine.